Sex cruise deel 3. Naakt zwemmen en buiten neuken

20 augustus 2020

De volgende dag hadden we een heel spannende tijd op het eiland. Het eiland dat we bezochten was een heel mooi bergachtig eiland, dat bekend stond om zijn prachtige bergstroompjes en watervallen. We besloten met z’n vieren een taxi te nemen en een tocht door de bergen te maken. De gids (taxichauffeur) nam ons eerst mee naar een berggrot en daarna naar een prachtige waterval. Aan de voet van de waterval was een leuk zwembadje dat er heel aantrekkelijk uitzag om er lekker in te zwemmen. Het was een erg populaire waterval en de drukte was vrij groot, dus we vroegen aan de gids of er ook minder druk bezochte watervallen zijn. Hij zei dat er twee watervallen waren niet zo ver weg. De ene was een wandeling van drie km door het regenwoud en de andere was een wandeling van 1 km.

Hij reed ons naar het einde van het 1 km lange pad en wees ons in de richting van de waterval. Hij zei dat hij daar zou wachten tot we terug zijn. Tijdens onze wandeling naar de waterval kwamen we één groep tegen, maar verder zagen we niemand. Toen we dichter bij de waterval kwamen, hoorden we het gebrul van het water dat over de bergklif viel. Het was werkelijk schitterend. Een kleine waterval die uit de zijkant van de berg verschijnt en ongeveer 15 m naar een kleine plas water tuimelt, genesteld in de rotsen en omringd door het weelderige regenwoud. Hoewel hij niet zo groot was als de eerste waterval, was hij zeker even indrukwekkend.

Het beste was dat wij de enigen waren. We hadden onze zwemkleding meegebracht, maar aangezien er niemand was, besloten we een korte, naakte duik te nemen. We kleedden ons allemaal uit en sprongen erin. Oh wat een verfrissend gevoel. Het water was schitterend en al snel voelde ik een hand van achteren om me heen wikkelen. Het was Coen. Hij begon meteen mijn borsten te masseren en ik voelde hem tegen mijn achterkant drukken. Ik stak mijn hand achter me uit en voelde dat hij al hard was, mmm. Ik drukte mijn kont terug tegen zijn harde lid. We stonden net diep genoeg in het water zodat we op de bodem konden staan ​​en onze hoofden boven water konden houden.

Ik keek naar Sander en hij had het druk met Cynthia. Sander en ik hadden vaak in het water geneukt. Het is iets dat we graag doen, omdat je veel lichter voelt in het water en je je partner gemakkelijker kunt verplaatsen.

Ik draaide me om en keek Coen aan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en begon hem vurig te kussen. Ik sprong toen op, sloeg mijn benen om zijn heupen en Coen begon zijn harde pik over mijn poesje heen en weer te schuiven. Verdomme, ik was zo snel zo nat en geil geworden! Ik spreidde mijn benen een beetje om hem uit te nodigen om binnen te komen. Hij gleed regelrecht naar binnen en ik begon op en neer te stuiteren in het water, waardoor zijn pik in en uit mijn heet kutje kon glijden. Ik keek naar Sander en Cynthia en zij deden hetzelfde.

Na een paar minuten begonnen we stemmen te horen naderen van het pad en gingen alle vier uit elkaar. We realiseerden ons dat het water zo helder was dat iedereen die op ons neerkeek, kon zien dat we geen kleren aan hadden. We kregen toen het idee om dichter bij de waterval te gaan staan, zodat de bellen die zich op het water vormden onze naaktheid verbergen.

Een groep oudere toeristen kwam in zicht. We hoopten dat ze niet te lang zouden blijven. Het water kwam tot boven ons hoofd en we wisten niet hoe lang we water konden trappen. Bovendien hadden we veel betere dingen te doen.

Godzijdank bleven ze niet lang. Zodra ze zich omdraaiden om te vertrekken, verhuisden we snel terug naar ondieper water en vervolgden we ons onze neukpartij. Het duurde niet lang voordat Coen in me klaarkwam.

Coen dreef me toen naar een grote rots aan de rand van het water. Deze rots bevond zich net onder het wateroppervlak en hij plaatse me daar bovenop met mijn gezicht omhoog. Mijn hoofd stond nu boven water, maar mijn poesje lag nu net aan de oppervlakte van het water. Hij spreidde mijn benen en drukte zijn mond tegen mijn met sperma gevulde kut. Ik voelde zijn tong rond mijn clit dwarrelen. God, het voelde zo goed.

Nadat ik een paar minuten gelikt en gevingerd werd, hoorde ik Cynthia beginnen te gillen. Ik was Sander en Cynthia helemaal vergeten. Ik keek naar hen en zag dat Sander hetzelfde met Cynthia deed als Coen met mij. Het was duidelijk dat Sander Cynthia een gigantisch orgasme had bezorgd. Ze waren misschien 10 m van ons verwijderd, maar ik kon het lichaam van Cynthia nog steeds zien trillen in een enorm orgasme. Toen ik dit zag, kwam ik snel in mijn eigen orgasme terecht en Coen deed het fantastisch om mij tevreden te stellen.

Net toen Cynthia en ik op adem kwamen, hoorden we meer stemmen van het pad af komen. We zwommen allemaal weer snel naar ons plekje k bij de waterval. Deze keer kwamen twee stellen naar de rand van het zwembad en begonnen met ons te praten. Ik denk dat ze ongeveer 30 jaar oud waren. Ze vroegen ons hoe het water was. We zeiden heel verfrissend.

Ze keken de omgeving rond en zagen onze kleren op een paar rotsen waar we ze hadden achtergelaten. Ze hadden hun zwemkleding en handdoeken in handen. Ze vroegen ons waar we onze zwemkleding hadden aangetrokken. We wisten niet wat we moesten zeggen. We wilden geen verhaal verzinnen, dus besloten we ze de waarheid te vertellen en vertelden we dat we geen zwemkleding aan hadden. Het duurde even voordat ze door kregen wat we bedoelden en je had hun verlegen grijns moeten zien op hun gezichten. Inmiddels waren we iets uit onze bubbelcamouflage weggedreven en ik weet zeker dat ze konden zien dat we echt naakt waren. Sander en Coen vertelden ze dat ze gerust erbij konden komen als ze dat wilden. Na een korte discussie besloten ze met z’n vieren naakt in te duiken.

We zagen hoe ze met z’n vieren hun kleren uittrokken en het water in gingen. Ik denk dat Coen, Cynthia, Sander en ik allemaal gelijk aan een grote orgie dachten. We hebben een tijdje gepraat, maar het was ons duidelijk dat deze twee stellen daar geen zin in hadden en besloten om te vertrekken. Ik weet zeker dat onze gids zich inmiddels afvroeg waar we waren, want we waren al langer dan twee uur weg.

We kwamen uit het water, droogden ons af, kleedden ons aan en namen afscheid van onze nieuwe kennissen. Toen we terug waren bij de taxi, lieten we de chauffeur ons terugbrengen naar het schip.

Terug op het schip gingen we naar onze hutten en gingen we douchen. Sander en ik hadden nog een goede neukbeurt onder de douche voordat we Cynthia en Coen ontmoetten voor het avondeten en daarna gingen we een show zien in het theater.

Na de show gingen de mannen en wij weer uit elkaar en onze eigen weg. Cynthia en ik gingen naar een pianobar. Er waren niet veel mensen, dus ik en Cynthia gingen naast de pianist zitten en bestelden wat drankjes.

De pianist was een prachtig uitziende man van ongeveer 30 jaar oud. Hij had mooi blond haar en blauwe ogen. Hij zag er erg mannelijk uit en was niet het doorsnee type pianist. Hij was een geweldige zanger en entertainer. We begonnen met hem te flirten en hij flirtte terug. Hij nam verschillende verzoeken van ons aan en zong voor ons alsof we zijn geliefden waren. Hij wist echt hoe hij zijn fooien moest verdienen (als je begrijpt wat ik bedoel).

Na verschillende drankjes werden we geil en gingen Cynthia en ik terug naar onze hut. We voelden ons allebei een beetje dartel van alle drankjes en werden de afgelopen paar uur door de aardig uitziende pianist toegezongen. Het duurde niet lang voordat we elkaars kleren uit hadden om van onze seksuele spanning te ontladen.

We zaten midden in de hitte van het moment toen we de deur van de cabine open hoorden schuiven.  Onze mannen waren teruggekeerd. Cynthia en ik waren zo bezig met elkaar dat we de mannen totaal negeerden toen ze binnenkwamen. Ze probeerden met ons te praten, maar we negeerden ze opnieuw.

Ik en Cynthia zaten in een 69 positie op het bed. Ik vingerde haar poesje terwijl ik haar clit likte en ze deed hetzelfde met mij. We waren in extase.

We bleven een tijdje in de 69 positie, totaal onbewust van Coen en Sander. Toen ik een keer kort op keek, zag ik dat de mannen inmiddels ook naakt waren. Sander zat in de stoel terwijl Coen aan zijn pik zoog. Ik wenkte Cynthia om te kijken. Ze glimlachte en keerde terug naar mijn poesje. Na wat uren leek te zijn, kwam Cynthia eindelijk klaar in een zeer intens orgasme. Kort daarna volgde ik met mijn eigen enorme orgasme.

Toen we gingen zitten om bij te komen, zagen we dat Coen de kontgat van Sander ramde met zijn harde pik. Ik kon niet geloven dat dat gebeurde. Het duurde niet lang voordat Coen zijn lading in de kont van Sander schoot. Het was een grote wending voor Cynthia en mij om te zien hoe de twee mannen het deden. Nadat Coen klaar was, vroegen ze of we wilden dat ze bij ons op bed kwamen, maar we vertelden hen dat het prima ging zonder ons en dat ze door moesten gaan.

Coen wisselde van positie met Sander zodat Sander hem in zijn kont kon neuken. Cynthia en ik hadden een geweldig uitzicht toen we zagen hoe de dikke pik van Sander in en uit de kont van Coen gleed. Als ik niet zo uitgeput was, zou ik me bij hen hebben aangesloten. In plaats daarvan waren we helemaal tevreden met het kijken naar onze twee bi boys die met elkaar aan de slag gingen.

Nadat Sander de kont van Coen met zijn sperma had gevuld, besloten we om de nacht af te sluiten.  Maar deze keer gingen Sander en Cynthia samen terug naar de hut van Coen en Cynthia terwijl Coen bij mij in onze hut bleef.

Coen en ik hadden een hartstochtelijke nacht, terwijl ik zeker weet dat Cynthia en Sander dat ook hadden. Ik hou heel veel van mijn man en ik hou ervan met hem te neuken, maar de tijd die Coen en ik alleen samen hadden was heel bijzonder. Elke keer dat Coen en ik die week geneukt hadden, ging het er erotisch en snel aan toe. Nu was Coen erg traag en rustig, wat erg leuk was voor de verandering. Het was een beetje vreemd om naast een andere man dan mijn eigen man te slapen. Maar ik heb heel goed geslapen en in de ochtend stond ik klaar om een ​​andere dag en een ander eiland aan te pakken.

Wordt vervolgd…

Op dit sexverhaal heerst copyright. Bij overname van (delen van) deze tekst , zullen zonder waarschuwing, juridische stappen volgen richting overtreders.

Stuur hier jouw of jullie sexverhaal in.