Een sex cruise om nooit te vergeten

4 juli 2020

We hadden een zevendaagse cruise geboekt in het Caraïbisch gebied. We zouden in die week vijf verschillende eilanden bezoeken en we keken er naar uit om de regen en de kou in Nederland te ontsnappen. Ik was toen 24 en mijn man Sander is een jaar ouder dan ik.

Ten eerste moet ik je iets vertellen over mijn man en mijzelf. We hebben een open relatie als het om seks gaat en we hebben bij verschillende gelegenheden deelgenomen aan orgieën. We houden van seks op elke manier dan ook en we houden ons seksleven graag pittig door altijd nieuwe dingen uit te proberen met nieuwe mensen.  Ik ben bi en Sander (mijn man) zegt dat hij hetero is, maar ik heb hem een pik zien pijpen en heb hem door andere mannen gepijpt zien worden. Ik weet niet waarom hij niet gewoon toegeeft dat hij ook bi is.

Hoewel we het leuk vinden om seks met andere mensen te hebben, hadden we van deze reis niets speciaals verwacht. Het was de eerste cruise die wij meegemaakt hebben. We waren al helemaal blij met de vooruitzichten van een vakantie waarin we konden genieten van het schip, de eilanden, het warme weer en wat goede seks met elkaar in onze cabine.

We vlogen naar Miami, kregen een lift naar de haven en gingen aan boord van het schip. We hebben de eerste nacht gebruikt om kennis te maken met het enorme schip en voor wat entertainment. Voor iedereen die niet op een cruise is geweest, zou ik het ten zeerste aanbevelen. Het schip was adembenemend. Er is zoveel te zien en te doen op het schip. Het schip is zo groot en heeft zoveel plekken om te zien, dat we na een week waarschijnlijk nóg niet alles gezien hebben.

Het schip verliet de haven om 22.00 uur. Na een avondje uit trokken we ons rond 01.00 uur terug in onze hut en Sander en ik hadden de eerste fantastische seks sessie tijdens deze cruise. De seks leek lekkerder dan normaal, want we waren allebei extreem geil. Ik denk dat het komt doordat we zo ontspannen waren en weg uit de dagelijkse drukte.

De volgende dag, de eerste volledige dag, hebben we geheel op zee doorgebracht. Er vonden veel activiteiten plaats op het schip. ‘s Middags zaten we op het bovendek van het schip en namen deel aan de activiteiten bij één van de verschillende zwembaden. We begonnen een gesprek met een buitengewoon leuk stel, Coen en Cynthia. Ze leken een beetje ouder dan wij, maar ze zagen er heel leuk uit en waren aangenaam in de omgang. Cynthia was erg slank met hele grote en parmantige borsten, ik vermoed een D-cup. Coen was vrij lang en goed gebouwd. We leerden later dat Cynthia aerobicsinstructeur was en Coen ook als trainer in een sportschool werkte. We hebben ook vernomen dat ze hun 15e huwelijksverjaardag vierden. Ik was geschokt dat ze zo lang getrouwd waren. Ik vroeg of ze trouwden toen ze 15 waren en ze vertelden ons dat 41 jaar oud waren. Verdomme, ondanks hun leeftijd zagen ze er goed uit.

De rest van de dag hebben we deelgenomen aan andere activiteiten die op het schip plaatsvonden en ‘s avonds hebben we genoten van een ontspannen diner in een van de vele grote eetzalen. Het eten op deze cruiseschepen is absoluut fantastisch; je hebt nooit een excuus om honger te lijden. We kwamen Cynthia en Coen nog een paar keer tegen.

Die avond bracht met zich mee nog een intense neuksessie in onze hut tussen mij en Sander voordat we naar binnen gingen om de nacht te vieren.

De volgende dag legden we aan op ons eerste eiland. We zijn van boord gegaan en hebben een rondreis over het eiland gemaakt. Voor degenen die niet in het Caribisch gebied zijn geweest, wanneer je het schip verlaat, word je begroet door tientallen taxichauffeurs die schreeuwend hun diensten aan je aanbieden. Voor een zeer redelijke prijs brengen ze je overal op het eiland. Je kunt het eiland verkennen, winkelen, naar een strand gaan of wat je maar wilt.

Halverwege de middag keerden we terug naar het schip, hielden weer een geweldige neuksessie en maakten ons klaar voor een vroeg diner.

Tijdens het diner hebben we Cynthia en Coen weer ontmoet en we leken zoveel te hebben om over te praten. Ze vertelden ons dat ze uit Nijmegen kwamen en we komen ook uit die hoek. We kwamen er ook achter dat hun hut zich op hetzelfde dek bevond als de onze. We hadden een binnenhut in het midden van het schip, terwijl ze een buitenhut hadden aan de achterkant van het schip.

Na het eten zijn we met hen naar een show geweest en daarna naar een komische act in de lounge. Als je nog nooit op een cruiseschip bent geweest, zijn er veel plekken waar je terecht kunt voor entertainment. Er is een groot theater waar je Broadway-shows, muziek, dansacts en nog veel meer kunt zien. Er is ook een grote lounge met veel acts zoals komieken, goochelaars, muzikanten etc. Ook zijn er veel kleinere plaatsen waar je van alles kunt zien en beleven, van piano tot rock-n-roll bands.

Na de show spraken we af om samen ‘s ochtends te ontbijten en om samen het volgende eiland te verkennen. We trokken ons toen terug naar de hut voor, je raadt het al, een ongelooflijke neuksessie.

We ontmoetten Cynthia en Coen voor het ontbijt zoals gepland. Samen besloten we een korte rondreis over het eiland te maken en ‘s middags ons door een taxichauffeur naar een strand te laten brengen. De chauffeur was een geweldige gids. Na de lunch nam hij ons mee naar een heel mooi strand. Het was een typisch Caraïbisch strand met mooi wit zand, helderblauw water en een leuke, kleine bar waar je favoriete Caribische drankjes werden geserveerd.

We realiseerden ons al snel dat we op een naaktstrand waren. Niet veel mensen waren naakt, waarschijnlijk slechts tien procent, maar genoeg om onze aandacht te trekken. We vonden een plek die niet erg druk was en legden onze handdoeken op het zand. We gingen terug naar het strandhuis om ons om te kleden in onze zwemkleding. Ik pronk graag met mijn lichaam met een heel onthullende bikini, maar mijn bikini was niets vergeleken met die van Cynthia. Haar bikini liet niets aan de verbeelding over, slechts een paar kleine driehoekjes over haar tepels en een andere over haar schaamstreek en kont. Het was een nieuwe bikini die ze speciaal voor de cruise kreeg. Ik denk niet dat ze gewend was om zo’n onthullend iets te dragen. Ze leek een beetje verlegen, maar ik verzekerde haar dat het haar heel goed stond. Ze zag er geweldig uit. Je had de ogen van Sander moeten zien toen hij haar voor het eerst zag. Ik dacht dat zijn ogen uit hun kassen zouden springen. Haar man, Coen, leek ook een beetje opgewonden om haar te zien in haar nieuwe outfit.

De jongens gingen wat te drinken halen terwijl Cynthia en ik teruggingen naar onze plek op het strand. Cynthia en ik haalden de zonnebrandcrème eruit en hielpen elkaar om het over ons lichaam te verspreiden. Ik werd door haar prachtige lichaam in die verleidelijke bikini en ik complimenteerde haar met haar uiterlijk en met haar bikini. Ze bedankte me voor de opmerking en zei dat ze trots is op haar lichaam en dat graag laat zien. Ze complimenteerde me ook met mijn lichaam, maar vergeleken met haar voelde ik me een muurbloempje. Ik kon zien dat Cynthia, net als ik, gebruik maakt van de zonnebank, omdat ze egaal bruin was en geen strepen had.

De jongens kwamen terug met de drankjes en we hielpen hen ook met hun zonnebrandcrème. Ik kon zien dat Sander zijn ogen niet van Cynthia kon afhouden. Ik voelde ook de ogen van Coen op mij gericht en dat wond me op.

We gingen op onze handdoeken zitten praten en mensen kijken. We keken naar de naakte mensen die voorbijliepen en gaven ons commentaar op ze. Sommigen waren erg leuk, maar sommigen zouden niet zonder kleren mogen rondlopen en sommigen zelfs niet in een badpak (als je begrijpt wat ik bedoel).

Na een tijdje wendde Cynthia zich tot Coen en zei dat ze ook naakt wilde zonnebaden. Ze zei dat ze het altijd al wilde doen en omdat er niemand was die ze kenden, wilde ze het proberen. Ik dacht precies hetzelfde, maar wilde niets zeggen, niet wetend wat Cynthia en Coen daarvan zouden vinden. Ik stemde snel in en zei dat ik het ook zou doen als ze dat doen. Coen was een beetje verlegen en aarzelde om naakt te gaan. Ik heb Coen overgehaald door te zeggen dat als hij het zou doen, Sander het ook zou doen. Sander keek me aan met een boze blik op zijn gezicht, maar ik wist dat hij net zo graag wilde als ik. Na wat meer overreding hebben we de jongens overtuigd om zich bij ons aan te sluiten. Cynthia en ik hebben onze bikini’s verwijderd en de jongens volgden al snel.

Het voelde zo lekker met de warme zon en de warme zeebries over onze naakte lichamen. Zowel Cynthia als Coen zagen er fantastisch uit. De borsten van Cynthia waren erg stevig en Coen had een hele mooie sixpack. De pikken van zowel Coen als Sander waren half hard. Ze probeerden het allebei te verbergen door op hun buik te gaan liggen. Nadat we meer zonnebrandcrème op onze privé-delen hadden aangebracht, gingen we op de handdoeken liggen en voelden de warme zon ons lichaam verwarmen.

Na een tijdje zonnebaden, besloten Cynthia en ik om een ​​duik in de oceaan te nemen. We stonden op, liepen het warme water in en voelden de golven tegen ons lichaam botsen. Het was zo ongelooflijk lekker om naakt te zijn in de zoute oceaanwateren. We zagen de jongens opstaan ​​om nog wat te gaan drinken.

Na onze duik in de oceaan gingen Cynthia en ik terug naar onze handdoeken en begonnen we zonnebrandolie op elkaar aan te brengen. Cynthia smeerde eerst lotion over mijn hele voorkant. Het leek alsof ze extra tijd en aandacht aan mijn tieten en mijn poesje besteedde. Ik gaf de gunst terug en zorgde ervoor dat ze er voldoende lotion op had. Toen ik lotion rond haar kutje aanbracht, spreidde ze haar benen een beetje en vertelde me dat ik ervoor moest zorgen dat dat gebied goed werd ingesmeerd. Ze zei (met een verleidelijke stem) dat ze dat gebied niet graag zou willen laten verbranden.

Na nog wat zonnen en onze drankjes opdrinken, kleedden we ons aan en gingen terug naar het schip voor ons vertrek naar het volgende eiland.

Toen we terug op het schip waren, konden Sander en ik niet wachten om met elkaar in onze hut te neuken. We konden niet eens wachten tot na het douchen en we hadden een ongelooflijke neukbeurt in de douche. Ik denk dat de gebeurtenissen die dag ons allebei hadden opgewonden. We hadden met Cynthia en Coen afgesproken voor het avondeten.

Na het eten zijn we naar een Broadway-show in het grote theater geweest en hebben we een late show in de lounge gezien. Na de late show nodigden Cynthia en Coen ons uit in hun hut voor wat wijn. We stemden gretig toe en gingen naar hun hut.

We vonden het niet erg om een ​​binnenhut te hebben omdat we daar niet veel tijd doorbrachten, maar de buitenhut van Cynthia en Coen was erg leuk. We gingen het balkon op en keken over het enorme water. Het was een heel heldere nacht. Veel sterren en de maan verlichtten de lucht. De weerkaatsingen van de sterren stuiterden op het water en de warme, zachte bries maakten het zo romantisch. De combinatie van het prachtige uitzicht op de oceaan en het feit dat ik veel alcohol had gedronken, maakte me echt opgewonden. Ik kon niet wachten om terug te gaan naar onze hut en Sander te neuken.

Er waren maar twee stoelen op het balkon en een tafeltje. Sander ging op een stoel zitten en ik ging op zijn schoot zitten, mijn rug naar hem toe. Coen en Cynthia openden een fles wijn uit een kist die ze de dag ervoor hadden gekocht en schonken ons allemaal een glas in. Ze kwamen bij ons op het balkon. Coen zat in de andere stoel en Cynthia zat op zijn schoot met haar armen om zijn nek. We spraken een tijdje en haalden herinneringen op aan wat we die dag hadden gedaan. Het duurde niet lang voordat Cynthia Coen begon te kussen. Niet zomaar een kusje op de lippen maar een lekkere grote sappige tongkus. Ik schraapte mijn keel om hun aandacht te trekken en vroeg toen of ze wilden dat we weggingen. Ze zeiden nee en vroegen of ze ons ongemakkelijk maakten. We zeiden absoluut niet, vooral als ze het niet erg vinden als we hetzelfde doen. Ze zeiden dat ze beledigd zouden zijn als we dat niet deden. Het was zo’n leuke romantische avond en daar moeten we van profiteren.

Ik draaide me om, sloeg mijn handen om Sander z’n nek en begon te zoenen. Sander had zijn armen om mijn middel geslagen. Na enkele minuten hartstochtelijk zoenen, keek ik naar Cynthia en Coen en zag dat Coen zijn handen onder de rok van Cynthia liet glijden en blijkbaar haar kutje behaagde.

Ik wreef over de borst van Sander door zijn overhemd en hij begon zijn handen over mijn benen en dijen te laten glijden. Ik schuif mijn rok een beetje omhoog om hem aan te moedigen mij te verkennen zoals Coen Cynthia aan het verkennen was. Al snel voelde ik zijn vingers over mijn schaamlippen glijden. Ik spreid mijn benen om hem betere toegang te geven.

We gingen hier een poosje mee door, zoenen en wijn drinken. Cynthia zei dat ze nog wat wijn nodig had en stond op om de fles uit de kamer te halen. Ik stond ook op en zei dat ik naar het toilet moest. In de kamer vroeg ik Cynthia of ze ooit met andere stellen hadden geneukt. Ze keek me aan en glimlachte. Ik kreeg het antwoord dat ik zocht. Ik vertelde haar dat we dat ook deden en ik wilde haar man neuken. Weer glimlachte ze en zei dat hij helemaal van mij was.

Ik hielp haar nog een glas wijn voor ons allemaal in te schenken en volgde haar naar het balkon. Cynthia ging bij Sander op schoot zitten en ik bij Coen. Coen was een beetje geschokt, maar kwam er snel achter wat er aan de hand was toen ik een dikke kus op zijn lippen drukte. Ik opende mijn mond en begon met mijn tong zijn mond te verkennen. Vervolgens spreidde ik mijn benen wijd en liet ik mijn rok over mijn heupen kruipen om mijn blote kut bloot te leggen (ik had die week helemaal geen slipje aangetrokken). Het duurde niet lang voordat Coen mijn poesje met zijn handen verkende. Mijn poesje was tegen die tijd zo nat al geworden. Ik voelde hoe de lul van Coen hard onder mijn kont begon te worden. Ik schuif mijn kont van zijn pik vandaan en legde er een hand op.

Ik glimlachte naar Coen en zei dat ik denk dat iemand een beetje opgewonden raakt. Ik ging toen op mijn knieën voor Coen zitten, ritste zijn broek open en haalde zijn keiharde pik tevoorschijn. Zijn pik was niet zo groot als die van Sander, maar hij had wel een heel mooie pik. Ik hou van een mooie pik, eentje met een mooi gevormde kop en een gladde schacht. Het was ook erg dik, wat volgens mij eigenlijk belangrijker is dan een lange pik.

Ik begon mijn tong op en neer over de schacht van zijn pik te laten lopen terwijl ik met zijn ballen speelde. Ik schuif zijn pik dan in mijn mond en begon erop te zuigen. Ik hou ervan om op een goede pik te zuigen. Coen begon al snel te kreunen. Ik nam de tijd om zijn broek en ondergoed helemaal uit te schuiven en gooide ze op de vloer van het balkon. Hij trok zijn overhemd uit en legde het op de rest van zijn kleding.

Ik begon weer aan zijn pik te zuigen en probeerde zoveel mogelijk in mijn mond te krijgen. Ik hoorde zijn gekreun dieper en luider worden. Na een paar minuten voelde ik dat hij op het punt stond te klaarkomen. Ik wilde nog niet dat hij spoot, dus ik stond op en ging op zijn schoot zitten en onze kruizen raakten elkaar. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en verkende opnieuw zijn mond met mijn tong.

Ik trok mijn rok omhoog, bewoog mijn poesje omhoog en begon het tegen zijn pik te wrijven. Ik was zo nat, dat ik zijn pik bedekte met mijn sappen. Ik keek naar Cynthia en Sander en zag Sander zijn gezicht begraven had in het poesje van Cynthia. Ze zag eruit alsof ze zich echt vermaakte.

Coen heeft me geholpen mijn top en rok te verwijderen. Ik kon nu mijn naakte lichaam tegen het zijne drukken. Ik streek mijn poesje over zijn pik en vervolgens over zijn lichaam, over zijn buik en borst. Ik liet me weer zakken en hij nam een ​​van mijn borsten in zijn mond. Ik voelde zijn tong om mijn tepels cirkelen en voelde hem toen knabbelen en erop zuigen. Ik kon niet langer wachten. Ik bukte me, trok zijn pik omhoog en liet me erop zakken. Ik voelde zijn enorme lid gemakkelijk in mijn nat poesje glijden.

Ik begon op en neer te bewegen, zodat zijn harde pik in en uit me kon glijden. We begonnen eerst langzaam, maar het tempo nam snel toe. Al snel pompte zijn pik in en uit me in een woedend tempo. God, het voelde zo lekker!

Het duurde niet lang voordat ik mijn orgasme uitschreeuwde. Ik weet zeker dat iemand me moest horen, maar dat kon me op dat moment niet echt schelen. Het was een ongelooflijk orgasme. Ergens midden in mijn orgasme begon Coen zijn lading in me te schieten. Het voelen van zijn sperma-shot in mij verlengde alleen maar mijn eigen orgasme.

Het duurde niet lang nadat ik aan het bijkomen was dat ik de kreten van Sander en Cynthia hoorde. We keken net toen ze allebei tegelijk klaarkwamen, beide lichamen trilden in wat een even goed orgasme leek als ik net had.

Het was erg laat, dus besloten we onze glazen wijn op te drinken en terug te gaan naar onze hut. We waren het er allemaal over eens dat we de rest van de week veel tijd hadden om veel meer plezier te hebben. We spraken af ​​om Cynthia en Coen te ontmoeten voor het ontbijt en samen opnieuw het volgende eiland te verkennen. Wordt vervolgd

Op dit sexverhaal heerst copyright. Bij overname van (delen van) deze tekst , zullen zonder waarschuwing, juridische stappen volgen richting overtreders.

Stuur hier jouw of jullie sexverhaal in.